Turizm Hizmet Kalite Belgesi

Bugünün turizm sektöründe, iyi hizmet hafife alınır. Iyi Hizmet ve Mükemmel kalite, bir şirketin başarısına önemli ölçüde katkıda bulunmaktadır. Servis hizmet kalitesi için uluslararası kabul görmüş standartlara göre bir sertifika ile müşterilerin sadakatini arttırın.

Denetçilerimizin  ilk teması, işinizin hizmet kalitesini değerlendirmek. 
Belgelendirme  işleyen bir yönetim sistemi ve personel nitelikleri ve hizmet yönelimi. Bu şekilde, size müşteri ihtiyaçlarına mükemmel uyum prosedürleri ve etkili bir şikayet yönetim süreci kurmaktır.
Sizin Hospitality bir Visible ibret olarak Hizmet Kalite Sertifikalı
Turizm sektöründe, zor müşterilerin memnuniyetini ölçme ve karşılaştırma yapmak için çok çeşitli yöntemler vardır. Müşterilerin amacı iyi bir karşılama hizmeti yaşamak ve rahatlatıcı bir zaman geçirmektir. 
Faydaları

  • Memnun müşteriler kazanmak ve  bir otel ararken onlara kalite  mührü ile önemli bir karar verme kriterini teklif etmek
  • Tarafsız ve bağımsız denetim  aracılığıyla turizm hizmetlerinin kalitesini belgelemek.
  • Müşterileriniz eleştirel görüşleri. öğrenin 
  • Etkili iyileştirme alanları kullanmaktadır.
  • Müşteriler ve doluluk oranları için açık bir avantaj elde etmek.

Değerlendirme Kriterleri

  • Hizmet anlayışı ve şirket sorumluluğu
  • Hizmet standardı
  • Personelin müşteri odaklılık
  • Kaliteli hizmet yapısı
  • Pazarlama kavramı hizmet yönelimi

Mutlu Müşterilerimizden Bazıları