ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi Belgesi

ISO 20000 Nedir?
Bilgi teknolojileri alanında Uluslararası bir standarttır.Bu standart 2005 yılında geliştirilmiş ve 2011 yılında revise edilmiştir.

ISO / IEC 20000 Bilgi Teknolojileri Hizmet standardı bilgi teknolojisi altyapı ve uygulamalar alanında rehber bir standarttır.

Standart Kapsamı
2011 sürümü (ISO / IEC 20000-1:2011) dokuz bölümden oluşmaktadır.

  1. Kapsam
  2. Normative referanslar
  3. Terimler ve tanımlar
  4. Hizmet yönetimi genel gereksinimleri
  5. Tasarım
  6. Hizmet sunum süreçleri
  7. İlişki süreçleri
  8. Çözünürlük  süreçleri
  9. Kontrol süreçleri

ISO 20000-2
ISO / IEC 20000-2:2012, ISO / IEC 20000-1:2011 de ihtiyaçlarına göre servis yönetim sistemleri (SMS) uygulamaya rehberlik sağlar.

ISO 20000-3 Servis Sağlayıcılar
Servis sağlayıcılar için hazırlanmış rehber standart

ISO 20000-4 Süreç Değerlendirme Modülü
Süreç değerlendirme modelinin gelişmesini kolaylaştırmak için tasarlanmıştır.

Eurocert kuruluşunuzun Iso 20000 Bilgi teknolojileri standardı çalışmalarında system kurulumu danışmanlık ve belgelendirme alanlarında hizmet vermektedir.

Her türlü sorunuz için Eurocert uzmanlarını arayınız.


Mutlu Müşterilerimizden Bazıları